Gruvan! ♥

Hej!
Nu har jag varit hemma ettag sen jag kom hem från tekniska. Jag har gjort lite läxor och kul. :P
Jag tänkte berätta lite om hur det var på tekniska museet som jag var på idag.
Det var myclet roligare en vad jag hade trott att det skulle vara. Fast det beror nog på med vem/villka man är där med. Jag var mest med underbara Elin L ♥ Och sedan i slutet var vi med typ alla. :) Vi lekte i en gruva som fanns där och jag typ dog! När jag först gick dit viste jag inte att alla höll på att skrämma varann med det gjorde dom! Dom stog på massor av ställen jag inte ens såg eller tänkte på! Det var skit läskigt, men mycket kul! :D

Så får ni lite ego bilder också.... :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0