Wilhelmina ♥

♥ Willys!

Hej nu har jag varit med Willys hela dagen igår och sen sov hon hos mig! :D Asså nu skulle bara veta hur kukl vi hade!! :D :D Jag är faktiskt inte så ledsen fäör min dåliga uptade för jkag har verkligen inte haft tid. Och jag tycker att det är viktigare att jag kan sköta mig själv och kunna ha kul med kompisar och inte tänka på att blogga bara för att få mycket läsare. Klart att jag kommer fortsätta blogga men det är inte det första jag kommer tänka på frammöver. Och specielt inte nu när min blogg dampar! Jag kan inte ha någon header!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( Det funkar inte! JÄTTE många har försökt men det går inte!!! Och jag känner att det förstör bloggen!!! :'( Jag prkar inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0