Somna klockan 7!

Tjenixen! Jag HATAR safari!!! blääää! Men jag måste använda det för att jag råkade ju radera mitt mosillfirefox -.-' Men nu ska jag berätta vad som händer idag. jag ska ju vara med Sara. Och vi ska ha kul,kul! Sara kommer vid 3 Så under tiden ska jag väll hoppa ner från taket i snöhögen. :P Juste jag har glömt att berätta att jag har fått ett  nytt stativ. Det anda Velbon SUGER!!! Det bara gick sönder hela tiden! Så nu har jag köp ett nytt som är kraftigare, dyrare, och snyggare (tycker jag)!! Jag försökte hitta en bild på den på internet men jag hittade ingen. -.-' Så jag får väl ta ne själv sen. Men stativet är inte svart och det var en sak jag gillade bäst på den!

Turbo ligger och snarkar bredvid mig! ♥

Jag laddar upp ny års bilderna lite senare. Har ju precis vaknat. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0