Helt ny design/stilmall

Hej!
Nu är jag super glad! Jag och Saga har gjort en ny design till mig! :D Vi lade in en ny stilmall och då unkade det att lägga in en ny design. Jag blev mycket nöjd med designen! Om ni undrar varför jag valde New York som header så är d et för att jag sak ha en New York tapet i mitt nya rum när jag flyttar till hemmesta. Saga sov hos mig idag. Vi fick ett hembud (Elins pappa) som kom och lämnade strumpor som jag ska sälja. Jag ska försöka få tag på Madde också för jag och hon hade planer om att vara med varann men eftersom att Saga är här så får vi väl vara alla tre. ♥ Jag hade tänkt att vi alla skulle sälja lite lstrumpor och det blir ju bara roligt att vara många när man gör det. :P Men nu ska jag ringa Madde. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0