Fattar inte!! -.-'

Vad *** har hänt med min blogg design!? Den bara försvann! Poff! Borta! Men jag får väl hoppas att jag vinner på tävlngen jag är med på ^^ Det är en tävling på knasbrudarna.blogg.se om att vinna en bloggdesign :) Hoppas, hoppas, hoppas! :D Sorry för dålig update. Idag kom jag nyss hem. Jag ahr varit på fotbols träning. JUSTE!!! :D Jag har bytt klass!!! :D Är super glad och trivs redan efter en dag! ♥ Killarna är JÄTTE roliga och JÄTTE snäll! :D Och tjejerna!!! ♥ Vad kan man säga om er? Fins inga ord! Mina älsklingar! ♥ 6:ans bästa klass! ♥ Jaa nu kanske ni förstår att jag trivs i min nya klass ;)


Madde ♥


Stella ♥


Elin ♥


Hannah


Vendela ♥


Wilhelmina/Willys ♥

LOVE YOU AL! ♥


Elin P ♥
Det var alla tjejerna i klassen ♥ Pinsamt om jag har glömt nån ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0