Bad, bad, bad, sad, sad, sad

Hej sorry för dålig uppdatering! Jag har bara inte haft lust eller tid. :/ Men jag ska försöka mitt bästa! :) Idag ska jag bara ta det lugnt. Jag vet inte om vi ska hitta på någon lite senare på dagen. Juste nu har vi en besättningsman hemma hos oss som kollar på huset.  Jag har verkligen inte haft ork att gå till datan på nedre våningen och ladda upp lite bilder från min kamera. Pappa sitter alltid vvid datorn så jag måste sitta där nere mitt i natten eller tidigt på morgonen. :P Men jag skriver lite senare och berättar vad som händer. :D



Kommentarer
Postat av: Julia - fotoblogg

Sv: Jag fotar med en Nikon D3000 :)

2011-01-05 @ 13:05:58
URL: http://fallenstar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0