Svar på kommentar

Kommentarer
Postat av: Anna

Detta vart riktigt bra tycker jag :) Att vidioblogga också! Låter positivt att du kommer uppdatera mer i din blogg, det gör att man vill gå in oftare och läsa :) Skulle vara roligt om du ibland kunde svara på vissa komentarer utav oss som inte själva har någon blogg. Om du kanske kunde göra det så man vet att du läst kommentarerna :) kram

2011-02-26 @ 20:44:00

Svar: Hej Anna! Tack för din fina kommentar uppskattas verkligen! :) Självklart kan jag svara i ett inlägg på kommentarer av er som inte har blogg. Ett till sätt som ni som har kommenterat vet att jag har läst kommentaren är att kolla om den har kommit upp. Jag har ju en modererad blogg så jag måste godkänna dom för att dom ska visas i bloggen. Men jag kommer såklart svara i inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0