So läxa! :/

Hej! Nu ska jag jobba på lite med en so läxa som jag har. :/ Inte kul! Men efter som att jag var sjuk hela förra veckan så missade jag flera dyrbara lektioner. :P So läxan handlar om religioner. Det är faktiskt ganska intressant. Hehe kul för er att läsa om min läxa..... NOT! :P Så nu ska jag inte fortsätta förklara om den.

Nu när man har fått många flera som har läst bloggen så blir man jätte mycket mer taggad! Det är kul! Då får man liksom en dragningskraft som hjälper en att uppdatera bra och mycket. :) Men som sagt jag vill verkligen att ni kritiserar mycket, ni som läser ska ju tycka det är kul så att jag inte bara tråkar ut er. :P


So

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med din blogg! Kommer läsa den så ofta jag kan :) Hade varit kul med lite bilder på nära och kära och familjen och vad du gjort under dagen :) och lite förslag på vad du gillar för nya snygga vårtrender kanske... Men bilder är alltid roligt att kolla igenom och snälla fortsätt skriva så mycket du kan :) Fin blogg du har!

2011-02-26 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0