Let's dance snart

Snart börjar let's dance denna underbara fredagskväll. Första sportlovs kvällen. ♥ Gud villket skönt lov jag ska ha! Det har jag redan bestämt. På söndag åker jag till helsingfors i tre dagar. Jag kommer att ta med mig min kamera och ta bilder men jag tror inte att jag tar med datorn. Det är inte säker att det finns uppkopling där ändå. Jag har itne haft tid med att varke fota eller blogga som ni säkert har märkt... tyvärr! Men det har varit jätte mycket läxor! Har nog inte varit så här mycket sen jag började i sexan. Men, men det får man väl räkna med.

Ni kommer få lite bilder från när jag var ganska liten och lite roliga andra blider eftersom att jag inte har fotat nya bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0