Hos kusin ♥

Hej! Nu är jag hemma hos kusinen Emma. Vi har ätit kina mat och sen har jag och Rebecca lekt med Novalie. Snart ska vi väl åka hem och kolla på melodifestivalen. Idag tycker jag faktiskt att jag har bloggat bra! Eller vad tycker ni? Men det som jag kommer göra sen är att lägga upp bilder som jag har tagit också. Jag kommer lägga upp lite outfit och annat ockdså. Ni får gärna skiriva kritik i kommentarer och så. Jag tar gärna i mor dålig kritik också för det finns alltid något man kan förbättra.


Visst hade vi kul! ♥ Finger, finger, finger, finger :P ♥
Saknar sommaren! ♥


Kommentarer
Postat av: Sannie

tror de var när du kommenterade foki, i think.

TACK SÅ JÄTTE MYCKET :D <3

2011-02-26 @ 20:46:15
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0