Cup snart då :)

Hej!

Snart ska jag och mamma åka till hemmesta till en cup som jag ska vara med i. Cupen är med 97 orna. Igår bakade mamma så egentligen ska vi mötas fem men mamma måste hjälpa till med fikat så vi åker vid fyra tiden. Det ska bli jätte kul! Pappa ska vara dommare. :P Jag kommer tyvär inte ta med min kamera av stöld skäl. Det kommer ganska mycket folk och mamma och pappa kommer nog inte ha tid att hålla koll på den hela tiden. Det kommer nog inte bli något mer bloggning idag. Sista matchen är elva och sen ska man städa undan massa så vi har räknat med att vara hemma till tolv. Juste min farmor kommer också och kollar. ♥ Det ska bli mycket kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0