Ledsen för dig!





Asså jag har inte så mycket att säga om detta... men det jag kan säga är att jag är ledsen för den som skev detta eftersom att den inte verkar ha ett sånt roligt liv om man bara sitter och kommenterar taskigt på andras bloggar! Sen vill jag bara säga en sak till att jag tycker synd om den för att den inte ens kan stava till bitch! Gå i skolan för fan! Och vilken normal människa skriver "hej bich" !? Jag fattar inte vad man vill komma fram till? Det är bara så fegt att hålla på så här! Om ni vill mig något ring mig, gå in på facebook säg det till mig och du träffar mig! Vad är problemet!?

Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Det ena Ip:numret är från Rönninge och den andra från Farsta...



Och du gumman, bry dig inte om sånna kommentarer, jag har fått en hel del och det är bara o skita i det! Sånt får man tyvärr räkna med när man har en öppen blogg...



Puss älskar dig hjärtat!

2011-04-13 @ 17:16:51
URL: http://emmapelosio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Usch... Du säger det själv, den som skrev det har verkligen inget liv! Jag förstår verkligen inte,vad den som skrev det fick ut av det?

Så himla meningslöst! Det är bara att ignorera sådana människor. =) Jag gillar din blogg i alla fall!

2011-04-13 @ 19:13:23
Postat av: Johanna

Usch vad tråkigt när folk håller på så. Men skit i det Isabella! Låt inte det trycka ner dig. Det är bara omoget och löjligt beteende ifrån den/dom personen/personerna. Men den/dom kanske inte har fler ord i sitt ordspråk haha. Eller vad säjer du? ;)Tycker om din blogg :)Ha en bra dag! Kram Johanna

2011-04-14 @ 06:51:27
Postat av: johanna

vet att jag e sen :S men fy helvete!!!!! lyssna inte å dom där skit kommentarerna! du e SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mkt mer och betyder allt för mej ALLT!!!!!!!! <3

älskar dej Issa saknar dej som Fan! <3

2011-04-21 @ 02:12:11
URL: http://jollybee.blogg.se/
Postat av: daniella :)

snälla? ni som kommenterar sånt.. skaffa er ett liv snälla! isabella är ingen bitch och palla att ni skriver er som anonyma?! vågar ni inte visa vilka ni är eller? grovt fega.. och nu var jag tvungen att slösa min tid på er men ni ska veta en sak att isabella är en av mina närmsta kompisar så det är klart jag ställer upp för henne.. och vi har eran ip:adress så vi får säkert reda på vilka ni är..

2011-04-21 @ 10:38:21
URL: http://daniellav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0