Varit på fotbolls träning

Hej, nu har jag kommit hem från en lång dag. Idag i skolan så blev mentorstiden inställd så vi fick en ganska lång rast. :) Efter skolan åkte jag och Sarah till mölnvik. När jag skulle åka bussen till skolan så satt "mannen" för er som vet vem det är på bussen och han känner igen mig som han inte gjorde förut. Så jag blev u rädd såklart och Sarah hade åkt åt andra hållet till sin morbror. Men han följde inte efter mig i alla fall "pust!". Det var den sista fotbollsträningen vi ska bara ha nackacupen sen ska vi inte ha några flera träningar på ett tag. :( :) Man är både glad och ledsen, man kan vara med kompisar flera dar, men man kommer att sakna fotbollen. Nu kollar jag på robinson ny duchad och myser i mammas säng med gullhunden Turbo. ♥



Hair and face (ser jätte sminkad ut) :S



Me ;)


Loovvee luvan! xD



Säger det igen loovve luvan! ;)



Me <3



;)


Inga ego bilde här inte. ;)
Love ♥







Kommentarer
Postat av: Neha

TAck så mycket=)

2010-10-14 @ 21:20:01
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0