Pasta och potatis

Hej, jag kom inte på någon vidare bra rubrik å jag skrev det jag åt till luch och middag. ;) Vi kom tyvär inte vidare i Nacka mästerskapet. :( Det hade varit roligt om vi hade gjort det man, vad ska man göra? Matchen som vi spela idag blev 0-1 så vi kom inte vidare. :( Efter matchen så åkte jag, Rebecca och pappa till farmor och åt luch där. Vi åt pasta som min överskrift Inte beskriver. xD När jag kom hem så städade jag mitt rum och sen gjorde jag no läxan. -.- Sen åt vi middag potatis med kött. ;) Jag längtar jätte mycket tills imorgon, då ska den nya tjejen Beatric (stavning?) börja i våran klass, jag och Sarah <--- klick ska visa henne runt och vara lite extra mycket med henne. :)

+ Beatric (stavning?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0