Längtar inte tills på torsdag 10:40!!!!!!

Hej, hände värsta läskiga saken på torsdag!!! jag ska till sjuksyster och ta spruta, skit rädd för srprutor, det finns inget bra med att sticka en nål i armen på någon. Undra vem som vill jobba med det? Längtar inte!

Idag har det varit en lång dag! Jag har varit super trött efter hela helgen + fredag (var hemma i fredags). Jag har inte gått och lagt mig sent men jag har vaknat tidigt! Dagen efter Rebeccas match asså igår!? aa då hade ju jag fotbolls match mot bagis (bagarmosen)? och vi vann så klart och gissa vem som gjorde målet!!!!!??? DET VAR JAG!!!!! så stolt! :D Jag har inte gjort ett mål på flera år och så sätter man värsta solklara och vinner med 1-0!!! <3 <3 <3 Så det har bara varit vinnster i helgen! <3

Så idag har det varit en lång dag som jag skrev. Vi har inte haft så roliga lektioner förutom svenskan, det var riktigt kul! i svenskan gör några grupper filmer och i den gruppen jag är med i så gör vi en skräck film med flera som blir mördade. Så idag spelade vi in när jag blev mördad av Sarah och Tessie (några i min klass för dom som inte vet) ;) så det var jätte kul! :D

I morgon ska jag ha fotbolls träning efter skolan eller vid typ halv sex. :)
:) :) : ) <3 <3 <3

Klick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0