Kräktes i skolan

Hej, gick till skolan idag men kom hem lika snabbt igen. Efter jag hade varit med en lektion i skolan så kräktes jag och fick gå hem (Vänta på bussen i en timma). när jag kom hem så gick jag och la mig och jag ligger fortfarande här. Har inte rört mig, nästan. Jag har ont i huvet men jag har inte spytt något mer. Men jag tror att jag kommer orka gå till skolan i morgon. :) Men det var jätte synd att jag spydde för vi skulle springa hemmestajoggen som jag hade velat vara med på, vi skulle springa en mil. Så det var jätte synd, men jag får väl köra min egna lilla hemmestajogg nån annan dag då. Så det ända jag har gjort är att kolla på film och suttit vid datorn. Jag är jätte trött men jag ka inte somna. :( Det hände en sak tidigare när jag var hemma själv så jag är ganska rädd också (det är därför jag inte kan sova). Men nu ska jag kolla på extrem home makeover.

Känner mig så här just nu




Jag (ser weard ut vet -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0