Jätte bra/Inte bra :/

Hej, i det här inlägget kommer en sak som är jätte bra och en sak som är väldigt tråkig!
Bra sak: Min lillasyster Rebecca hade match idag och dom vann med 7-0. :D Jätte kul!

Dålig sak: Att när jag har börjat blogga så får jag mindre läsare än vad jag hade när jag inte blogga!? jag tycker det är jätte konstigt! Men jag ska vänta ett tag med att vara säker jag har ju precis börjat blogga igen. :)
Idag vaknade jag klockan sju av Rebecca och Moa som höll på! :@ (Surt)! men såklart kunde jag inte somna om så jag gick upp och åt frukost och titta på tv. Vid klockan åtta gick mamma och pappa upp. Rebecca och Moa hade typ redan börjat kläpå sig fotbolls kläderna. xD Fast Moa kunde tyvär inte vara med för att hon har skuritsäg jätte jupt ner i handen (ända ner till senan). :/ Tänk Rebecca började klä på sig fotbollskläderna klockan åtta, halv nio och vi skulle vara i hemmesta klockan kvart över elva. xD När klockan var tio kläde jag på mig, och sen fixade jag mig lite och vid kvart i elva tiden åkte vi till hemmesta. När vi kom fram sprang mamma till spåret med Turbo och joggade tills matchen började. När Rebeccas lag hade värmt upp och var klara för match så kom mamma och Turbo tillbaka och så kom pappa och min farmor. Första halvlek så blev det 3-0 och Rebecca hade gjort alla asist (passningar och inkast till mål). Och på andra halvlek så gjorde hon en asist. :) och värmdö vann med 7-0 som jag skrev tidigare. :D När matchen nästan var slut så träffade jag Willis och vi satt och pratade lite och var med Turbo. Willis var där för hennes lillebror Tom skulle ha match. Efter matchen så gick pappa tillbaka till Lindgrens bil och jobba, mamma, jag, Rebecca, Moa och farmor gick till bilen. Innan v kunde åka hem behövde vi åka och tanka, handla lite och lämna Moa i södra kopparmora. När vi sen kom hem så lagade farmor mat och nu har jag precis ätit. Reste av dagen ska jag bara slappa. ^^

Har tyvär inga bilder just nu men kommer senare.


Kommentarer
Postat av: sama :d

hihi vet men skrev lite fel XD <3 <3

2010-10-03 @ 14:32:19
URL: http://seessy.blogg.se/
Postat av: Faster lia

Kul att du börjat blogga igen, jag läser den varje dag. Kram faster.

2010-10-03 @ 18:28:13
Postat av: sarah

svar: haha såklart men jag ska ju börja köra typ nu!!!!!!!

2010-10-03 @ 22:13:52
URL: http://denetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0