Helt ok början på Nacka mästerskapet

Hej, nu är jag hemma från en låååång dag. Jag gick upp klockan sex som jag redan hade sagt. Det gick lätt för mig att gå upp för jag var så taggad och glad över att spela match, men den svårare biten var att få upp Sarah u sägnen. ♥ Men tillslut fick man upp henne. ;) När vi hade ätit frukost så åkte jag, pappa och Sarah till fotbollen för mamma skulle komma senare. Sen va det bara tagga till ordentligt och så var matchen igång.

Matchena:

Första matchen: 1:2? tror jag (är ganska säker) :/ Blääää
Andra matchen: 0:3
Tredje matchen: 1:0 "Jippi" :D
Fjärde matchen: 0:0 (ok) :)


Men jag är ändå ganska nöjd! :D
Så vi kommer att få spela i morgon och då ska vi inte mötas lika tidigt i alla fall. (pust -.-) vi ska mötas klockan tio i nio. :)

Juste glömde nästan, vi har en liten hund på besök ♥ Nova heter hon och det är Beatas hund, hon leker med Turbo, fast hon tycker han är jobbig. ;)



Nova ♥
Bild tagen från Beata <---klicka



Turbo ♥

Kommentarer
Postat av: Moa :)

Nu har vinnaren kommit upp, kika in om du vann eller inte. Om inte finns en till chans så snarast som möjligt. Tack för att du deltog! Kramar Moa

2010-10-16 @ 22:04:51
URL: http://trydefeldt.blogg.se/
Postat av: Maj

Fina bilder på dina hundar, väldigt söta! Hur gamla är dom? =)



Hurtigt av dig att kliva upp tidigt och fixa nytta! Hur är det annars då?

2010-10-17 @ 16:13:41
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: sarah

ekuba.blogg.se

2010-10-17 @ 18:09:49
URL: http://denetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0