Trött men pigg änndå

Hejsan!

Nu är jag hemma.
Klockan halv ett gick jag och Saga till stallet.
Min mamma red i dag och då hade jag fått en av hennes kompisars rid lektion så jag fick också rida.
Det var jätte kul, jag fick rida Casper, han var jätte duktig men larvig!
Ha gjorde skutt för det minsta lilla, och han sparkade bakut ett anntal gåner. ;)
Efter ridningen åkte jag och mamma hem.
Jag gick och duchade om mamma gjorde i årdning lunch.

Jag åt korv och nånting.
Efter att jag hade ätit så gick jag och la mig och titta öpå tv i mammas och pappas rum.
Och nu har jag tittat på tv ännda tills nu.
Rebecca och jag är ensamma hemma för att mamma är ute och går med en kompis.

Snart ska jag åka hem till Sarah och sova över där.
Först var jag lite tveksam och jag skulle åka för jag är jätte trött men jag är endå pigg så jag åker änndå. :)
Jag och Sarah har alltid jätte kul så man vill inte missa något. ;)

Men nu ska jag gå och göra mkig i årdning. :)



Casper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0