Skoldag/Ridning

Hej!

Idag i skolan har det varit jätte tråkigt!
Efter skolan åkte jag hem till Saga med Saga och Nelli. ;)
Där spelade vi the sims 3.
Vi spelade det i typ tre timmar. :)

Vid klockan kvart i fyra börjde vi gå till stallet.
När vi kom fram fick jag veta att vi skulle lonchera eller hur det stavas?
Aa men iaf vi skulle göra det där med Bucas.
Det gick jätte bra och ahn var jätte snäll!

Sen kom mamma och hämtade mig och sen åkte vi hem.
När vi kom hem så åt jag middag och sen pakade jag in Rebeccas namnsdags present.
Hon fick två par tights, ett linne och två trosor och så fick hon tårta så klart. ;)

Idag blir det inga bilder...... jag var nära på att inte änns blogga jag är verkligen inte på hurmör. :(

Ha det bra!

Puuss

Kommentarer
Postat av: Saga

Det stavas Longera och Buckas :)

2010-05-17 @ 22:15:58
URL: http://flummsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0