skoldag ;)

Hejsan!

Nu kommer lite text om min skoldag.

Idag började vi klockan åtta.
Sen gick hela skoldagen långsamt. (Tycker jag) ;)
Det ännda som brukar vara roligt är slöjd men jag hade inget att göra så det var inte så kul. ;P

Sen åkte jag skolbuss hem.
Och nu har jag kollat klar på ghost whisper. :)

Så nu kommer massa bilder från min dag. =)

Sarah


"Puss" Sagas hårspänne som hon har gjort! as snygg Saga! ;)


"Morr" Ett hårspänne som Julia har gjort! oxså as snygg!


Davis och Pontus ;)


Min snygga väska! ;)


David



David


Sarah, David, Saga och Saga xD


Min, Julias, Sagas, Stellas, Sagas och Sarahs fötter ;)

Saga x)



Jag och Phoo ;P Jag får stå på tå han måste böja sig xD



Casper


Gräset "konst gräset" :P


Kai


Jag


Slöjden


























Låt mig präsentera "Greta och Agnes" xD






Hoppas ni gillar att kolla på bilder för nu fick ni se många. ;)

Ha det bra!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Saga lösen sagana

nawww, vad fina bilder älskling <3<3<3<3!

2010-05-05 @ 17:52:51
URL: http://sagana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0