Ska sova tidigt idag :)

Hej!

Nu ärklockan bara halv tio och jag och Sarah ska sova.
Vi måste gåoch lägga oss så tidigt för vi ska upp jätte tidigt i morgon.

När vi kom fram hit så tyckte jag om det deräkt.
Detär jätte ysigt.
Det är fullt av små timmerhus.
Idag hann ja inte ta några kort men i morgon ska jag och Sarah fota en massa. ;)

Jag och Sarah gick ut i ca en halv timma och d tänkte vi gåner till vattnetmen jag vet inte vart vi hamnade för vi kom till häst hagar med islandshästar och olika andra hästar.
Dom var jätte söta. (Dom ska vi också fota) ;)

Sen har jag och Sarah ätit lite torsdagsmys och kollat på Avatar. :)
Den är verkligen as bra!

Men det var lite om hur vi har det här.
Men nu måste ja sova. :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0