Rettviks marknad

Hej!

Nu ska jag bara skriva lite snabbt om min dag.
Idag gick jag och Sarah upp klockan sju.
Sen klädde vi på oss och åt frukostoch sen åkte vi till marknaden.

Sen stog vi lite i ståndet som vi hjälpte till att paka upp.

Klockan elva åt jag och Sarah hamburgare till lunch.
Sen har vi åkt karusellet och lite annat.

Sen har jag och Sarh köpt varsinn vår jacka.
Sarah köpte en brun och jag köpte en svart.

Klockan fyra gick jag och Sarah hem eller till stugan.
Det tog en timma.

Sen var vi ute i typ fyra timmar för vi glömmde nyceln och sen kom kikki Sarah farmor och vi åt middag.
Jag åt en inbakad pizza kikki åt samma som mig Sarh åten pizza med räkor och skinka och kikkis kompis som också är med åt soppa.

Och nu bloggar jag. :)

Nu kommer dagens bilder. :)

Min nya Jacka.


Rettvik marknaden.








Stugan


Sarah








Rummen i stugan

















Det var lite bilder från idag. :)

Mamma och pappa när ni har läst det det här och kollat på bilderna ring mig.

Ha det bra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0