Min dag i text och bilder :)

Hesan!

Nu har jag inte hjaft tid att blogga på länge men i stellet för att skriva förlåt så tänkte jag lägga upp en massa bilder från min dag. :)
Idag var jag ledig från skolan.

Jag vaknade klockan sex av attsolen sken in i mitt rum.
Jani min kusin har också sovit här så jag väckte honom.
Jag var jätte arg på pappa för att han skulle väcka mig klockan kvart i sex.

Idag skulle det bli en jätte rolig dag. :)
Klockan kvart över sex var jag, pappa och Jani klara för att åka då kom taxin.
Taxi chafören var jätte jobbig han babblade hela tiden! -.-'

Klockan kvart i sju var jag, pappa och Jani framme vid stockholm radio.
Klockan sju kom Jakob till mig, pappa och Jani som satt och väntade i en hall kan man säga, Jakob sa till pappa att han skulle komma och hämta pappa om tio minuter.

Ni undrar säker villken Jakob jag pratar om.
Det är han i the vouise.
Pappa skulle vara med i the voice, rock klassiker och vinyl.

Om tio minuter kom Jakob och hämtade pappa och en man kom bakom och filmade så jag och Jani syntes också lite. ;)
Sen var pappamed på the voice i en kvart och sen var det reklam, och under reklamen så gick jag och Jani dit med min kamera, pappa fotade mig och Jani tillsammans med Jakob, Paul och Josefin.





Efter att pappa var klar med the voice så gick vi och satte oss vid ett bord i ett annat rum än där dom spelade in the voice.

Då skulle pappa vara med i rock klassiker.
Det gick jätte bra för pappa. :)
Och på slutet fick jag och Jani komma in och buua för en som gör rösten på radio. xD



Efter rock klassiker gick vi in till Vinyl.
Där inne visade en man hur alla knapparna funkade och det såg ut som ett dj-bord.
När pappa var klar fotade han oss där också.







Och efter att vi varit i alla dom här rummen så tog vi taxi hem till theo pappas kompis.
När vi var klara där så gick vi lite i stan och sen gick vi ner till slussen och från slussen till gamla stan.

















Sen mötte vi min farmor vid nån parad eller nått.
Det var massa hästar.
Dom skulle typ ge nått brev till kungen.





När vi hade sett klart på den där saken så gick vi till farmors jobb och där åkte pappa till bok relisen eller nått.
Och jag, Jani och farmor gick ner till en sushi resturang.
Jag åt shasimi och Jani och farmor åt shusi.



När vi hade ätit klar gick farmor till baka till jobbet och jag och Jani började åka hem.
Men innan vi åkte hem så stannade vi på donken.
Jag tog en dricka och en äppel paj och Jani tog en happy meal.





Efter att varit på donken så åkte jag och Jani hem till mig.
Och nu sitter jag här och bloggar. ;)

Ha det bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0