Ingen kamera med mig

Hej

Nu om en timma och furtiofem minuter ska pappa skjussa mig till skolparkeringen.
Och sen börjar resan till barnensö.
Jag kommer inte att ta med mig min kamera för man skulle inte ha med sig värde saker och jag litar inte på alla i klassen. :(
Men jag kanske kommer att ta lite bilder med mobilen, den tar jag med för den är jag inte så rädd om. ;)

Min Nikon D3000 har inte kommit, mamma hade glömt att skricka in ett papper som man behövde men det har hon gjort nu så, den borde komma på tordag kanske. :)

Jag kommer inte att ta med en data till barnensö som jag hade tänkt, för man vet inte om det kan komma in andra männinskor i stugorna vi ska blo i. :/

Ha det bra
Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0