Gott och blandat ;)

Hejsan!

Nu sitter jag hemma hos Saga vi ska alldeles straxs gå och titta på film. (Jag vet inte villken)
Idag ska jag sova över hos Saga. :D

Idag gjorde jag ett inlägg med massa bilder men det verkar ha försvunnit. :/
Men jag tänker göra om det inlägget i morgon. :)

Igår sov Saga över hos mig så idag tänkte jag sova över hoss henne. ;)
Idag har vi gjort lite allt möjligt jag och Saga.

Vid klockan nio kom pappa in med frukost. (Ni får se bilderna i morgon)
Vid klcokan tio gick jag och Saga in och gick till nerdervåningen och satte oss vid datorn.
Vi klockan kvart i tolv kom mormor och Cornelia. (Cornelia är min kusin)
Sen lekte vi med Cornelia, var inne på datorn och lite annat.
Juste på natt en hade rRebecca varit jätte dålig och nu på morgonen hade hon 39,6 graders feber. :/ (Inte kul!)
Och Rebecca hade sin kompis Moa hemma men hon åkte hem klockan halv fyra.
Klockan tjugo i fyra satte sig alla och åt lunch, det blev lite sent.
Och efter det så åkte jag, pappa, Saga, Cornelia och mormor bilen in till stan och på folkonagatan så lämnade vi mormor och Cornelia.
Och vid Ringen så släppte pappa av mig och Saga och vi gick runt där ett tag sen kom pappa och hämtade mig och Saga och vi åkte och hällsa på min farfar en snabbis.
Sen skjussa pappa mig och Saga hem till henne och nu är vi här och har ätit middag och har städat efter hennes hund som hoppade upp på spisen och käka upp en hel paj och ett helt vitlöksbröd. x) xD

Haa det bra!


Later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0