Dagens dag ;)

Hejsan!

Nu ska jag skriva och bjuda på lite bilder om min dag.

Jag och Sarah vaknade klockan kvart över tio, vi vaknade för att Saras mamma ringde. :@ ;)
Då gick vi in til huset. (Vi sov i husvagnen)
När vi kom in gick vi och hämtade frukost och satte oss framför tv.
Vi kollade på Smalvill.
Sen slappade vi ett tag vid tv.
Sen kollade jag på beck och Sarah vågade typ inte se den så hon kollade på en annan film på datan. ;)

När klockan var tolv så gjorde jag och Sarah lunch.
Vi lagade bacorn, köttbullar och pasta.
Det blev jätte gott! =)

Efter lunchen ringde Sarah och frågade sin farmor om hon kunde komma klockan tre och hämta mig och Sarah och skjussa oss till elvlinge stallet.
Och det kunde hon. =)

Lite senare ringde jag min pappa och jag och Sarah tänkte sjunga för honom. (Han fyller år)
Men han svarade inte. :/

Vid två började jag och Sarah fixa våra naglar. =)
Jag blev faktist nöjg!, men Sarah blev bara klar med den ena handen. ;)

Och när vi var klara klockan tre så kom Sarahs farmor och hämtade oss, sen åkte vi snabbt till konsum och handlade.
Och sen skjussade hon oss till stallet.

Och sen bytte vi och red. :)
Jag fick Rufus och Sarah fick Gerhard.
Och man fick rida barbaka och det gjorde jag och Sarah.
Vi red ut så Rufus var helt galen, jag räknade hur många gåner han bokade och det var 11 gånger!
Men som tur var ramlade jag alldrig av. ;)

När vi red ute så skrittade vi, travade och galopperade vi. :)
Sen bytte jag och Sarah om och mamma kom och hämtade oss och körde hem Sarah och sen åkte jag och mamma hem.
Och vi grillade och åt födelsedags middag. :)
Sen fick pappa fin födelsedags present. (Jogging skor) :)

Och nu sitter jag här. :)
Juste innan vi åt kollade vi på förkväll där Nicklas Whalgren var med och hade en jiddra inte tröja på sig ;D

Nu kommer dagens bilder:


Nicklas Whalgren (Jiddra inte)



Mat



Kött (Det ser inte så trevligt ut) ;) blää haha ;)



Dagens blomma! =)



Pappas jogging skor :)





Rufus <3

Ha det bra!

Puss, eran Issa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0