Clinik

Hej

Mamma hade sagt fel till mig det var ingen tävling dt var clink.

Här kommer bilder från cliniken och när mamma red:
Chaplin hade en lös sko så Marianne fick dra loss den.


























Det blev lite suddiga bilder men det är jätte svårt att fota med en han som fryser. :/
Dom som red ver Mirre, Andrea och Angelica. :)

Juste jag glömde nästan berätta vad clinik är, för dom som inte vet. ;)
Det är typ när det är några hästar som ma gänför och så ska man säga hur dom ser ut och hur dom går och lite annat.
Det är lite svårt att förlara. ;)

Nu kanske ni tror att jag bara har tagit så här lite bilder men det har jag verkligen inte jag tog 117 foton men jag kan ju inte ladda upp alla. ;)

Puuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0