Varit och kasat massa skräp!

Hejsan!




Nu är jag och pappa tillbaka.
Jag och pappa har varit på soptippen och kasta massa skräp!
Det var så mycket så det till och med flög av lite på vägen!
Men det var inte så farligt. ;)
Jag hjälpte inte därekt till så mycket. :P
Det var ju pappas skräp! ^^
Och nu precis när jag kom in genom dörren så luktar det ju så klart bränd kycklig.
Mormor och mamma är ute och går en promenad och morfar är ute igaraget så vem vakta kyckligen joo.... den själv. xD
Men nu har jag tagit ut den och jag hoppas att det går att äta. ;P
Ska visa en bild så får ni se hur dom ser ut. xD






Hehe, brända kyckligen. ^^




Puss & Kramisar Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0