Varit med Julia, Filip och Tobbe

Heej
Sorry att jag inte har hunnit blogga tidigare idag. :(
Men när jag kom hem så gick jag Filip, Julia och Tobbe till nedervåningen och kolla på en film.
Efter filmen så åt vi lite mellis, pratade, hade kul och sen gick vi till bussen.
Jag Filip och Julia tog bussen.
Tobbe blev hämtad.
Vid hemmesta centrum gick vi av och Filip tog en 474, Julia gick hem och jag gick till andra sidan gatan och mötte
mammsen och Rebecca.
Vi åkte till nacka forum.
Vi gick först till stadium, där handlade jag ett par skor, mamma ett par träningsbyxor och Rebecca fick också ett
par skor.
Efter det så gick vi till en frisör i forum.
Jag och Rebecca klippte topparna.
Efter det så gick vi till en grill och där åt jag en kyckling kebbab, Rebecca åt en vanlig kebbab och mamma tog en kebbab i bröd.
Pappa skulle igentligen ätit meed oss men hans mobil hade inga batterier s han fick leta efter oss i hela forum.
Och tillslut hitta han oss.
Rebecca åkte med mamma och jag åkte med pappa hem.
Nu har vi kommit hem och jag ska alldeles strax byta om till pyamas kläder och gå och titta på tv.
Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss & Kramisar Isabella! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0