Varit i stallet och ridit

Heej

Jag har varit i stallet och ridit. :)
Jag kom hem ca kvart i sex.
Och då gick jag och mamma och åt middag.
Rebecca och pappa hade redan ätit.
Och nu har  jag tittat lite på tv, för Rebecca satt vid datorn.
Men nu så fick jag sitta.
Idag skulle vi ha haft "hela havet stormar" men det hade vi inte. :(
För vi hade en vikarie och då hade våran ridlärare ändrat i skemat.
Så vi får se när vi har det.
Men iaf, jag fick rida Frea.
Det var inte en jätte rolig lektion. :/
Vi hade gång arter tor jag.
Kommer inte ihåg. xD
Det gick ganska bra. -.-
Men nu ska jag kolla på lite bloggar.
Har änndå inget mer att dirva om.
Hoppas ni har haft en bra dag!
Later guys!
Det blir tyvär inga bilder som jag har fotat idag. :(
Men kanske lite senare när jag ska gå och lägga mig, eller det sista inlägget för dagen. ;)



Frea! <3


Puss & Kramisar Isabella!

Kommentarer
Postat av: Elin

SV:snart tror jag

2010-03-23 @ 14:57:56
URL: http://bubblet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0