Tog det från Saga som tog det från Julia ;)

Heej

Nu ska jag lägga upp ett test.
Det hittade jag på Saga min kompis blogg som hittade det på Julia min andra kompis blogg.
Och det verkar ganska roligt så nu ska jag tästa. ;)

skriv ditt namn : Isabella

utan att kolla : isabella

med hälen: oiqsazbgdeklklaz
 
med armbågen: oisdswbhe4öllöaq
 
med lillfingret : isabella
 
med hakan : iksdsbelklkas

med pannan : 8u8iewwqggy4iiws

med näsan : i8swaqbge4loloq

Hahaha,  det var kul! ;)
Kopiera och prova själva.
Skriv gärna vad ni tyckte: 1=jätte bra! 2=bra 3=ok 4=dåligt 5=jätte dåligt!

Puss & Kramisar Isabella! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra gjort. :D



//Emelie

2010-03-26 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0