Söl dag :P

Heej




Efter det inlägget jag har gjort idag så åkte jag och farmor till hennes jobb och hämta lite saker och sen åkte vi till ploglandet och handlade pizza till lunch.
Jag tog en regnbåge och pappa tog en hawai farmor ville inte ha någon.
När vi kom hem så gick jag in i mammas och pappas rum och åt pizza och kollade på först Twilight och sen på New moon.
Jag ville se dom på raken. ;)
Och i slutet av Twilight så åkte farmor hem, mamma kom hem från ridningen och gick och ducha och pappa åkte till konsum och handla och hämta Rebecca.
När jag hade kollat klart på New moon så åt vi middag.
Vi åt våfflor, det var jätte gott! :)
Och nu sitter jag här fram för datorn. ;P
Efter det här inlägget hade jag tänkt och kolla lite bloggar och kanske logga in på msn, vi får se.
Men nu kommer lite bilder från igår. :))




Så här såg vattnet ut när vi åkte båt till vaxholm. (Mycket is!)
Men det såg jätte kul ut för vipps så var det ingen is alls. xD




Inne i vårat "lusthus" på väddö.




Här också. (lite suddig bild) xP


Sovloftetet i stugan.




Köket i "lusthuset".




Vårat förråd och mamma. x)




Farmos stuga. =)




Efter att vi hade varit lite i stugan så åkte vi ner till havet. (ålandshavet).

Det var lite bilder.

Puss & Kramisar Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0