Skinnjacka! :)

Heejsan!

Idag har det varit en helt vanligs skoldag.

Efter skolan så åkte jag till slussen och mötte mamma, då åkte vi till nacka forum.
Där gick vi runt i kanske en och en halv timma.
Jag köpte två skinnjackor, men den ena lämnade jag tillbaka. ;P
Jaa, jag hittade en ännu snyggare så då lämnade jag tillbaka den ena och köpte en annan. xD

När jag och mamma var på väg hem eller vi skulle hämta Rebecca först så ringde mammas mobil.
Det var Lotta Rebeccas kompis Moas mamma.
Och hon undrarde i fall Rebecca fick följa med dom hem.
Och det fick hon.
Så innan jag och mamma åkte hem så åkte vi till Dellan i grisslinge.
Där handlade vi två stora mackor.
När vi kom hem så satte vi och och åt, och nu sitter jag här.
Juste innan jag satte mig här så fotade jag min skinnjacka. x)
Här kommer lite bilder.


Dagens middag. :)



Dagens köp. xD (lite konstig bild)

Hoppas ni har haft en bra dag!
Later guys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0