Ska åka till forum

Heej

Nu ska jag bara göra ett jätte snabbt inlägg.
Nu ska jag och pappa åka och hämta Angelica, efter det ska vi åka till nacka forum.
I nacka forum ska vi köpa ett par shorts på gina till mig.
Efter det ska vi åka hem till min mormor och morfar, vi ska grilla och äta middag där.
Efter att vi har varit där så ska vi åka hem och Angelica ska sova över.
I morgon vet jag inte vad jag ska göra.
Det hä kanske blir det sista inlägget för idag, vi får se (min mormor och morfar har ingen dator).
Men vi kanske inte kommer hem jätte sent i kväll, vi får se.
Juste idag hade jag fotbolls träning och det gick jätte bra! :D
Hoppas ni har haft en jätte bra dag! <3

Puss & Kramisar Isabella! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0