Modell för en dag! :D

Heej




Idag gick jag tidigare från skolan för jag skulle ju gå och bli fotad.
När jag kom fram mötte jag mamma och min gudmor.
Vi gick upp och satte oss och vänta på att dom skulle sminka oss.
Efter ca en timma fick vi bli sminkade.
Jag ville inte ha så mycket smink utan "vardagligt" och det blev jag jätte nögd med.
Efter ca tio minuter efter att dom hade sminkat mig så skulle dom fixa mitt hår.
Hon gjorde lockar "korskruvar" typ.
Det blev jag också jätte nöjd med.
Och sen fick vi vänta igen, det var mycket väntande där. ;)
Och efter ca en halv timma så fick vi gå in och bli fotade.
Jag fick inte veta hur mina bilder såg ut när hon tog dom eller inne hos henne.
Så jag fick vänta och kolla på dom sen.
När vi var där inne och blev fotade så fick man byta kläder tre gånger.
Jag hade med mig ett par vardagskläder och två par fin kläder.
Fast det ena var mera fin änn den andra.
Och jag fick jätte mycket beröm när jag fotades.
Hon sa att jag var skit duktig! :)
När vi var klara fick vi gå ut och gissa vad....... xD
Vänta så klart.
Och efter en kvart kanske så fick vi gå in och välja villka bilder vi ville köpa.
Det var väldigt dyrt där!
Men dom hade tagit jätte fina bilder. :)
Hoppas ni har haft en bra dag idag! :)
Juste idag gjorde vi vårat första nat. prov (nattionella)
Nu ska ni få se lite bilder som jag vra med på. :)





Den här bilden tyckte jag blev ganska fin. :)

Den här bilden gillar jag mest! :D



Hon som fotade mig tyckter att jag ser ut som en docka på den här bilden. xD
Det kanske jag gör. ;P



Hon tyckte att jag såg ut som en docka på den här också. xD
Jag älskar den här bilden. :D



Skriv gärna fina komentarer! :)




Puss & Kram Isabella!




Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Åhhh jag vill också bli fotograferad!!!!!!



Guuuuuud vilka fina bilder.

Du är hur fiiiiiiiin som helst, min älskade kusin!

Jag vill ha ett foto av dig...

Kan du skicka till min mejl så kan jag skriva ut här hemma på foto papper.... jag gillade den sista bilden riktigt mycket!



Du är en riktig snygging, precis som mig haha ; )

Puss älskar dig gumman <3

2010-03-09 @ 22:04:06
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken jävla snygging =)

2010-03-10 @ 19:12:13
Postat av: Anonym

Hej hjärtat jag har hittat till din blågg.OOOOOOJ vilka fina bilder du är värkligen snygg farmors ända mörka skönhet.



puss o kram från farmor

2010-03-11 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0