Middag/Ridning

Hej!

Nu har jag precis ätit klart. :)
Vi åt samma som igår, bacon, potatis och löksås.
Men nu ska jag bäretta om ridingen.

Idag efter skolan så åkte jag hem till Saga.
Hemma hos Saga så fixade vi min kompis blogg.
Efter att vi varit hemma hos Saga i två timmar så gick jag och Saga till stallet.
Juste Nelli och Sarah var också hemma hos Saga men dom var inte hos Saga lika länge som hon och jag för dom ville gå lite tidigare.
När jag kom till stallet så gick jag upp och bytte om och sen gick jag ner och kolla vem jag skulle ha.
Jag fick Casper. :D
Han gick redan på lektion så jag behövde inte göra i årdning honom.
Klockan kvart i fem så började min ridning.
Vi reed på volterna och det gick jätte bra! :)
Efter ridningen så bytte jag om igen och gick ner till bilen och åkte hem.

När jag kom hem så värmde mamma maten och sen åt vi.
Här kommer en blid på min mat. xD

Middag.
Ha det bra!

Later guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0