Har färgat håret nu! :D

Heej

Nu har jag precis färgat håret och nu håller det på att torka.
Jag vlade färgen mörkbrun/svart.
Det var en av mina bästa kusiner Angelica som färgade det.
Jag tyckte att det blev jätte fint! :)

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.
Lite senare ska jag städa Skuttes bur.

Här kommer lite bilder:



Tröja: BIKBOK 99:- "Rea"



Shorts: H&M 249:-



En bild jag håller på att ritar.



Hårfärg: H&M 119:-



Jag och Angelica väntar på att mitt hår ska torka.



Före



Efter

Såå vad tycker ni?
Ha det bra! :)

Puss & Kramisar Isabella! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det blev skit fint! :)

2010-03-28 @ 15:45:06
Postat av: johanna

tjenare gu va fint asså!!!!

2010-04-04 @ 19:26:58
URL: http://blogg.jojjos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0