Godnatt ♥

Heej



Nu ska jag och Sarah snart gå ut till "lägenheten" som pappa kallar den.
Det är som en lägenhet brevid garaget och där inne har vi en våningsäng som är för två, vi har en bäddsoffa, ett bord, ett skop, och lite annat.
Sen finns det ett rum brevid det också som det sitter ihop med och där ska vi göra kök sen.
Så jag och Sarah ska sova där inatt.
Jag ska bara vänta på mamma och pappa så kan dom lägga ner skutte i hans bur och följa med oss ut.
I morgon ska jag gå på bio som jag har skirvit tidigare.
Efter bion ska Sarah åka till sin morbror och jag ska åka till min kusin Emma och fira henne.
Efter det så ska vi bara hem och ta det lugnt.
Nu är Rebecca hos farmor som jag har skirvit förut, det är jätte skönt!
Jag vet inte om hon ska sova hos farmor imorgon också vi får se, men det kan vara skönt ifall hon gör det för då kan jag få en änsam kväll med mamma och pappa. :)
Sov gott!




Puss & Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0