God morgon! ♥

Heej

Idag vakna jag eller blev väkt. -.-
Klockan nio. :/
Pappa kom och väkte mig och Lells.
Han kom och börja fota oss. :/
Han e fett jobbig! ;)
Sen gick vi upp och klädde på oss.
Daniella satte på sig mjukis kläder och jag kläderna jag köpte igår.
Och sen har vi pratat med kompis typ hela tiden och sen har vi varit inne på datan.
Och nu har vi bästemt att klocklan halv tolv så ska Matida och Mimmi åka till kolvik och där ska dom byta buss till 440 poch så ska dom åka henm till mig.
Och vi hade tänkt att basta och åka fhyrjulingen. ;)
Men nu ska jag lägga upp lite bilder.
Ha det bäst!





- kofta, BIKBOK 199:-
- T-shirt NewYorker 99:-
- Jeans tights Lindex 199:-

Det var det jag köpte. ;)




Bilder som pappa tog när han skulle väka oss. xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0