God morgon! <3

Heej
Nu har jag varit vaken i snart en timma.
Jag vaknade när mamma gick upp klockan tio övre sex.
Då satte jag på tv och tittade på AFV (American fynniest home videos) eller nått. :P
AFV slutade klockan halv sju.
Då gick jag och klädde på mig. (Kan visa min outfit senare i kväll) :P
Och sen gick jag och sminka mig och åt frukost.
Efter skolan ska jag åka hem.
Och då ska jag byta om till fotbolls kläder för jag ska ha min första ute träning för det här året, så det kan man inte missa! ;)
Fotbollen börjar klockan halv sex och slutar klockan sju.
Så jag måste setta på mig ganska varma kläder så jag inte börjar frysa.
Men nu måste jag gå och klä på mig ytter kläderna och gå till bussen.
Hoppas ni har sovit gott. <3
Puss & Kramisar Isabella! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0