God morgon! ♥

Heej





Idag vakna jag halv sju. :/
Kul! :/
Jag sov på golvet inne i Rebeccas rum för det var så kalt i mitt rum för elementet är sönder.
Men vi ska byta det idag.
Och Rebecca har ju en kompis här och hon vakna halv sju och väckte mig och sen Rebecca så vi har varit uppe ganska länge.
Idag ska jag följa med och titta på Rebecca och Moas inne fotbolls cup.
Jag tror att det kommer gå ganska bra för dom. :)
Det börjar klockan kvart över två och om det går bra och dom kommer till final så slutar det vid åtta.
Så vi får se.
Men jag ska ju ändp inte göra nått idag så jag är heldre och kollar på fotboll till klockan åtta än att bara sitta hemma.
Men nu ska jag gå ner och titta på film med Rebecca och Moa.
Ha det bra! <3



Nu ska ni få gissa vad detta är! xD

haha, en ledtråd det är inget äckligt som det kanske ser ut som. x)




Gissa vad jag gör på den här bilden. :D


Nee det blir ingen film.
Jag ska åka skidor på tomten i stället. :D

Later guys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0