Gamla tider

Heej

Nu ska jag lägga upp lite bilder sen gamla tider.
Det kommer att vara bilder allt ifrån 2003-2008.
Hoppas ni tycker det är kul att titta på bilder, för det har blivit ganska mycket idag. ;)
Här kommer bilderna:



2003 när jag bodde i kopparmora. =)



När jag var typ 7år och var och kolla på när min kusin hade hockytävling. xD



När jag gick i Vilanskola och vi skulle sjunga i Damvikshem. (hem för gamla)



Min klass i Vilan. :)



Jag och syrran. ;)



Snyggingar på en jul för länge sen. ;P

jag syrran och farmor.



Här sitter jag i gräset. :D



Jag i bilen. :)



Jag och Rebecca i skarasommarland.

Jag säger ju att jag kan köra bil. hehe :P

Jag kan inte lägga upp flera bilder nu för då har jag inga bilder kvar. xD
Ha det bra!
Later guys!

Puss & Kramisar Isabella! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0