Fyrhjuling

Heej



Sorry att jag inte har kunnat blogga på hela dagen. :(
Men idag så har jag suttit med min läxa hela dagen och kollat på en film.
Vi har en läxa som ska vara klar till innan påsklovet.
Så jag har ingen bråska men det känns könt att vara klar med den. ;)
Vid klockan fem kom Rebecca och pappa hem och då åt vi middag.
Efter middagen så ville jag åka fhyrhjuling och då åkte jag, pappa och Rebecca iväg ner till vattnet och körde lite på isen och så.
Sen så skulle pappa kolla våran båt plats och på vägen ner till den var det över en meter snö så då fasna vi.
Vi ringde mamma och då kom hon med bilen och så körde vi upp fyrhjulingen.
När jag skriver kanske det låter lätt men det var det inte!!!!
Det dog unge fär en timma för oss. :/
När vi kom hem ville pappa åka en sväng på tomten men Rebecca ville inte åka med så hon gick in med mamma.
När jag och pappa hade kommit ner på tomten så fasna vi igen men det här gången tog det bara tio minuter att komma loss. ;P
Och nu måste jag tyvär gå ska titta på wipeout.
Ha det bra!









Puss & Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0