Fredag! :D

Heej




Äntligen är det fredag!
Idag har det varit en vanlig skoldag, vi har haft sv, bild, idrott och lite annat ointressant.
På idrotten hade vi basket. :D
Jag älskar basket!
Det är jätte kul! :)
I slutet av idrotten så fick vi prata om idrottsskador. :/
Det var TRÅKIGT!
Efter skolan så åkte jag med Sandra till Nacka forum.
Hon skulle köpa en present till Jojjo.
Jag tänker inte skriva vad hon köpte för Jojjo läser min blogg. xD
Efter att vi hade köpt Jojjos present så gick jag och Sandra på ett fik och drack apelsin jucie och delade på en, jag kommer inte på vad det heter man aja...
Efter att vi var på fiket så gick vi till bussen och hoppa på den första som kom.
Vid gustavsbergscentrum så hoppade jag och Sandra av.
Jag gick opch mötte pappa och Sandra gick till handbollen.
När jag och pappa nästan var hemma så såg vi två älgar och då gick pappa och filma dom sen åkte vi hem.
Juste jag har fått två överraskningar! :D:D:D
Den ena var att vi har fått Twilight och New moon! =D "JIPPI" =D
Den andra var att i juni ska jag och pappa gå på galapremiär för elipce (Twilight 3:an). =DDDD
Om ni inte vet vad det är får ni googla det. ;)
Nu så håller vi på att laga tacos och sen ska vi kolla på new moon. =D
Hoppas ni har haft en bra dag!
Later guys!





Idrotts outfit :P





Våran gympasal och Kai xD




Jag idag






Twilight och new moon "Jippi" =DDD
Det var dagens bilder.





Puss & Kramisar Isabella!


Kommentarer
Postat av: kusinen Jani

vad roligt nu kan ni titta på filmer hela kvällen.xd

hälsningar jani i malmköping.ha det bra.

2010-03-19 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0