Fotbolls outfit

Heej och god morgon!




Idag  så hörde jag knakningar på "lägenhets" dörren det var dom som väckte mig.
Och när jag öppna stog pappa där och sa att jag skulle gå in och klä på min fotbolls kläderna för det var ju fotboll idag.
Och det gjorde jag och Sarah földe med mig.
Jag tänker nog sova ute i "lägenheten" så länge vi bor har. ;)
Det var jätte mysigt att sova där.
Jag trodde att det skulle vara lite läskigt men det var det inte alls. :)
Men iaf när jag kom in så var klockan kvart i åtta och det var en perfekt tid för mig att hinna klä på mig borstta tänderna och ta med allt som behövdes.
Jag var klar med allt detta kvart över åtta.
Då gick jag och pappa ut tilll bilen och åkte till fotbollen.
Sarah stanna hemma.
Jag tyckte inte att dt var någon mening att hon skulle följa med, det är kanske inte så kul att sitta och titta på i en och en halv timma.
Fast vissa tycker kanske det, T.E.X JAG. xD
Sen gick fotbollen jätte snabbt och sen var den brara slut. :(
Och då kom pappa och hämta mig.
Och nu är jag hemma och har ätit frukost och ska alldeles strax ducha och sen klä på mig vanliga kläder.
Juste jag glömde skirva igår att min mormor och morfar ska komma och äta luch här. :)
Vi får se ifall jag och Sarah går på bio, det blir jätte stressigt för mig och jag vill inte missa något. :(
Men om jag inte ser på bio idag så ska jag se den i morgon. :)
Hoppas ni har sovit gott, och hoppas ni får en JÄTTE bra dag! <3







(Fotbolls outfit)




Puss & Kramisar Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0