Föreläsning

Hej



Nu sitter jag i ett personalrum i en skola som heter Gransäterskolan.
Och här ska min pappa och Emerich föreläsa.
Just nu så föreläser dom inte för eleverna kollar på en film om händelser under Emrichs liv.
Lite senare ska pappa föreläsa och ska prata om händelser i sitt liv.
Och jag aa vad ska jag göra. ;)
Joo jag ksa titta på och sitta vid datan. ;P
Det finns inte så mycket mera förmig att göra. ;)
Dom är helt vildai de här skolan. ;)
Holler på att skriker och bråkar hela tiden. :P
Dom är jätte joibbiga! ;P
Vid tjugo över tolv så slutar föreläsningen och då ska vi äta lunch här och sen åka hem till Emerich.
Nu ska jag logga in på msn och kolla om någon är inne.
Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0