Earth hour ♥

Heej

Det här kommer bli ett ganska kort inlägg.
Igår gick det jätte bra på middagen och i nacka forum.
När vi kom hem så tände vi ljus i hela huset.
Och när klockan var halv nio släckte vi alla lampor och stängde av datorn och allt möjligt.
Jag, Angelica, Rebecca och mamma spela kort.
Min far´mor satt och slappa med Cesar.
Sen ville jag inte vara med och spela kort så då satte jag mig och läste för farmor.
När earth hour var slut så gick jag ner med farmor, Rebecca till soffan och Angelica till mitt rum.
Så sov vi.
Jag och farmor kanske somna klockan halv tol eller jag vet inte.
Men nu ska jag lägga upp lite bilder och sen ska jag gå och äta lite frukost.



Här satt vi och spela kort.

Så här såg vardags rummet ut (lite suddig bild)

En bild på Cesar igår (med blixt) xD Så söt!

Det var lite bilder jag tog igår.
Hoppas ni hade lika mysigt som vi hade igår! ♥
Ha det bra!

Puss & Kramisar Isabella!

Lägger upp lite bilder på det jag köpte i går i forum senare.
Later guys!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0