Dag med Lells! :D

Heej




Idag vakna jag halv åtta och kolla på Twilight. xD
Jag säger ju det jag e besatt av Twilight! :D
Men iaf vid klockan nio ringde Daniella "Lells". x)
Vi hade ju bästemt att hon skulle komma till mig idag.
Sen prata vi lite pch bestämde att hon skulle ta bussen klockan tjugo i tio och sen skulle vi hämta henne i hemmesta centrum.
Och det gjorde vi.
Efter att vi hämmtat Lells så åkte vi till ormige och hämta min kusin och hennes barn här är hennes blogg ( www.emmamadelenemilia.blogg.se )
Efter att vi hämtat dom så pkte vi till nacka forum.
Jag fick pengar av pappa och sen gick vi och handla.
Jag handla en kofta på bikbok, en tishirt där det stog I ♥ NY och sen köpte jag ljus blåa tights leggings.
Lells handla en tun kofta på bikbok och ett par jeans.
Sen åt vi sashimi. :D
Och sen titta vio runt lite och sen stjussa pappa mig och Lells till min ridning.
När vi kom hem så åt vi middag och sen har vi kollat på Twilight igen. ;) xD
Och nu har Rebecca gått och lagt säg och mamma och pappa kollar på film och jag och Lells håller på att blogga och stämmer min gitarr.
Juste jag fick rida Jubenita.
Och här är Lells blogg ( www.daaaniiieella.blogg.se )
Hoppas ni har haft en bra dag! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0