Cesar! ♥

Heej

Nu har jag precis kommit hem från en lång efter middag.
Efter skolan så kom pappa och hämta mig och Rebecca.
Då åkte vi och hämta Cesar, efter det så åkte vi till min farfar, juste jag skulle ju skriva varför jag kom hem så sent i går och det var för att vi var hos farfar.
Farfar var jätte bra idag om man gämförde med igår. :D
Det var jätte kul, farfar gjorde massa grimacher och allt möjligt.
Efter att vi hade varit hoss farfar så åkte vi uåå till henkan, där mötte vi en tjej som heter Melina och hennes pojkvän Mio och dom hade med sig sin hund.
Deras hund och Cesar ska para sig i maj så nu fick dom lära känna varann lite.
Och det gick jätte bra! :)
Efter det så åkte vi hem.
Nu så håller alla på med maten förrutom jag. ;)
Men det blir jag som åker på att plocka undan allt. :/ :P
Hoppas ni har haft en bra dag!
Här kommer lite bilder på Cesar.



Här är han.



Och här igen. :P
Det var inte världens bästa bilder men.... aja det får duga.
Sorry att jag inte har lagt upp så mycket bilder på sista tiden, men det ska jag ändra på. ;)
Jag kanske lägger uåå nån bild lite senare.

Puss & Kramisar Isabella! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0